torek, 31. avgust 2010

Facebook is down - Facebook ne dela

Facebook is down! Za mnoge uporabnike, spletna stran Facebook-a ni več dostopna. In je nastal cel kaos, utrip ljudi pa si lahko preberete tule http://search.twitter.com/search?q=%23facebook&result_type=recent

Moje mnenje je, da si vzamite čas zase in za svoje bližnje in zadihajte spet normalno.

ponedeljek, 30. avgust 2010

Optimizacija spletne strani

Počasi 'kapljamo' nazaj za delovne mize, pulte, računalnike, tekoče trakove, delovne stroje in kar je še tega, novodobnega. Na morju ostanejo le še babice in dedki z vnučki, ki 'špricajo' vrtec in mlade družinice. Večina nas je ponovno v delovnem procesu. Vse to se mora nekje poznati.

Ni treba biti Nostradamus, da opaziš vsakoleten porast aktivnosti koncem avgusta in v začetku septembra. Delovni zanos je večji, morda tudi kak brezposeln v Sloveniji manj!?, politiki pa se bodo tako kot vedno, okoriščali s čisto naravnim pojavom, pa naj jim bo, saj smo na to že itak imuni. Več aktivnosti, pomeni tudi več aktivnosti na spletu, morda se celo plačilna nedisciplina popravi, če se ponovno požene obtok plačil, sedaj ko so 'računovodkinje' (glavni krivci neplačevanja računov) spet na delovnih mestih.

Aja, pa podjetja s področja spleta vam bodo kazala 'rezultate' učinkovite optimizacije spletnih strani, ki so se jo šla, za Vas, čez poletje. Pazite se številk 618%, 420,18%, 24,81% ter podobnih, te so dokaz dobre optimizacije. Obisk je tako in tako v porastu, zato ne nasedajte raznim "Trotters independent Trading" podjetjem.

Tole desno je izpisek nekaj naših strani iz Google analitike, na dan 28.8.2010 za obdobje enega meseca. Kot vidite je vse v porastu.

četrtek, 26. avgust 2010

Facebook spletna stran

Biti ali ne biti ni več vprašanje. Vsi smo hočeš nočeš na Facebooku, vsaj preko naših poslovnih zvez, če že ne osebno. Ker je stvar vsakega posameznika ali si bo na Facebooku naredil svoj profil, to za podjetje ne drži. Podjetja enostavno morajo biti prisotna. Kje je bolje tržiti svoje zadeve, kot pa na najbolj obiskani spletni strani na svetu. Eden večjih razlogov zakaj tržiti in biti prisoten na Facebooku, je ta, da se potencialni kupci vanj povezujejo ponavadi od doma, ko so v prijetnem domačem ambientu in seveda najbolj 'ranljivi in dojemljivi' za nakupe. Tisti najbolj zagreti so itak vseskozi online. Vam to kaj pove??

Enostavno morate biti zraven!

Ponujamo vam novost na tržišču. Izdelavo Facebook spletne strani in vodenje profila na Facebook-u. Kako začeti? Enostavno!

Pošljite nam povpraševanje za izdelavo Facebook spletne strani ali pa zavrtite 051 369 365 oz. 0590 64 200 in z veseljem vam bomo odgovorili z zelo ugodno ponudbo.

ponedeljek, 23. avgust 2010

Meta tagi - optimizacija spletnih strani, 5. del

Pred časom, ko so iskalniki rangirali spletno stran le na podlagi tistega kar na strani piše, so imeli meta tagi, meta description ter title veliko moč. Dejansko so bili edini pokazatelj iskalnikom zakaj se na spletni strani gre. Ker je prišlo do zlorab meta tagov v smislu, da so 'spammerji' v meta tage vpisovali, ampak res vse kar jim je prišlo na misel, so začeli iskalniki, predvsem Google opuščati moč meta tagov. In, ko nekaj stori Google, skoraj po pravilu kasneje povzamejo vsi ostali.

Kljub temu, da so si SEO strokovnjaki enotnega mnenja, da iskalniki meta keywordov več ne upoštevajo, pa naj bi imel description tag ter predvsem title še vedno moč pri optimizaciji spletnih strani.

seo optimizacija
Uporabljajte Meta Title, ker je pomemben, tako pri optimizaciji, kakor tudi opiše vašo stran med zadetki. Prav tako Description tag, ker med iskalnimi rezultati potencialnem obiskovalcu pove nekaj več o vas in vaši strani. Izhajajte iz sebe in se opazujte katere rezultate vi poklikate in katere ne, to naj bo vodilo tudi pri vaši optimizaciji.

sreda, 11. avgust 2010

Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja

Saj vem, da so knjige danes že malo iz mode, a vendar je med počitnicami še vedno čas, za tu pa tam kakšno dobro knjigo. Ena prav takšna je ravno izšla pri založbi Pasadena in jo lahko naročite tule Iskanje, ali kako so Google in ...

Ravno tako je še vedno aktualna knjiga izdana že pred časom "The Google story". Mislim, da knjiga ni bila prevedena v slovenščino (založniki!), a jo je vseeno vredno prebrati. V njej ne boste izvedeli napotkov za boljše rangiranje na Googlu, je pa knjiga skupek zanimivih podatkov o nastanku Googla, prvih porodnih težavah in preboju, ki smo mu priča sedaj. Toplo priporočam, je ena tistih knjig, ki je enostavno ne morete dati iz rok, dokler je ne preberete.

ponedeljek, 09. avgust 2010

Vpis v Google Gmail - Več računov hkrati

Google Gmail omogoča vpis v več računov hkrati preko istega brskalnika. Ali je to dobro ali ne je drugo vprašanje, sam sem mnenja, da ne, saj Google že tako in tako spremlja vse kar počnemo. Tu pa mu damo še na pladnju, katere Gmail račune vse urejamo. Pa vseeno, če vas to ne skrbi, si lahko spodaj preberete kako namestiti spremljanje več računov hkrati v enem poštnem predalu.

Ob obisku spletne strani Google računi se vam spodaj odpre dodatna možnost "multiple sign-in".

Ob kliku na "Change" vas Google obvesti, da je to napredna možnost in da bo delovala samo za Gmail, Google sites, Google Reader, itd.

Ko imate omogočeno "multiple sign-in", se ob vašem računu pojavi drop down meni preko katerega se lahko enostavno sprehajate med računi. Kot glavni bo privzet tisti račun, s katerim ste se prvič vpisali preko "multiple account vmesnika", lahko pa to kasneje ponastavite in uporabite kater drug račun kot glavni.

Prednost je vsekakor, da lahko hkrati prebirate pošto, urejate Google sites, Koledar in še kaj preko istega brskalnika, medtem, ko ste se prej morali odjaviti, prijaviti in tako naprej. Pomislek pa je, kot rečeno, da Google še lažje spremlja kdo ureja in kaj se dogaja z njegovimi aplikacijami. Očitno je, da želi Google zmanjšati število 'praznih' poštnih nabiralnikov ter povečati nadzor nad njimi in se bo verjetno zgodilo podobno kot pred časom, ko je Google vaš Gmail račun enostavno 'povezal' z Youtube računom.

sreda, 04. avgust 2010

Izmenjava povezav - optimizacija spletnih strani, 4. del

povezave
Verjetno ste kdaj zasledili spletno stran, ki ima spodaj v nogi dodane povezave na druge strani. Nič ni narobe, če je spletna stran namenjena temu, se pravi, izmenjavi povezav. Takih strani je ogromno, Wipic.com, 1stran.com, zaznamki.net, ... Če pa imate naprimer podjetje za računovodstvo, spodaj pa so linki na avto gume, flash igre ter sexy dekleta, pa zna biti to zelo moteče. Še več, s tem svojim potencialnim strankam ne vzbujate zaupanja.

Pa recimo, da vam bodo vaše bodoče stranke to oprostile, vi pa se vseeno odločite za izmenjavo povezav, brez potencialne škode, ko bi ob tem nastala. Pozorni morate biti na par stvari. Najpomembnejše je seveda, s kom si izmenjujem povezavo. Sta obe spletni strani ali več teh enakovredne, ali ima korist samo eden od njih?

Naslednje vprašanje, ki se pojavi je, se gremo izmenjavo povezav zaradi dvigovanja PageRank-a, ki danes nima več moči, kot jo je imel včasih. Ter zadnje, a zato nič manj pomembno. Do kod sežejo te povezave? Dokler si izmenjujejo povezave 2 - 3 v navezi in veste s kom, je vse ok. Ko pa gredo te povezave tako daleč, da bi za njimi izgubil sled tudi Sherlock Holmes, zna biti problem.

link exchange
Ker se povezave gradijo kot piramida, se pravi vaša stran je na vrhu in vse povezave, ki vodijo do vas, so gradniki te piramide, lahko že ena sama 'slaba' povezava zamaje temelje. Konkretno pomeni to, da če je ena sama taka povezava v 'slabi družbi', lahko posledično vpliva na vaše ostale dobre povezave. Zato je potrebno biti malo previden kje in s kom se povezujete. Zelo podobno kot v družbi, kjer lahko en bad guy, pokvari celotno družbo.

Kot rečeno, se je dobro izogibati stranem kjer je vsega od sexa, do gum, do računovodskih servisov, kartuš in še kaj, razen če navedeno seveda ne iščete. Kot nasploh v življenju, tudi tu velja, da ni pomembna kvantiteta, temveč kvaliteta linkov. Ena prava povezava iz vaše branže odtehta vsaj 100 zgoraj opisanih.