ponedeljek, 29. november 2010

Kaj storiti pred zagonom spletne strani

Pred zagonom spletne strani, se pravi objavo in prijavo v iskalnike je potrebno ponavadi postoriti še par malenkosti. Spletna stran mora biti končana, napol narejene spletne strani so slabo ogledalo vas in vaših storitev. Tekst v izdelavi pa je nasploh zelo neresen in odbija potencialne stranke. 


Kaj morate poskrbeti pred splavitvijo spletne strani:

1. Poskrbeti, da so vsi Meta elementi na spletni strani
Meta opisi ter ključne besede, Title spletne strani, ki najbolj opisuje vašo spletno stran. Še enkrat, Title je najbolj pomembna stvar za optimizacijo, naj bo skrbno izbran.

2. Slike na strani
Preverite ali so vse slike na strani ustrezno povezane, če delujejo povečave, kjer je to potrebno. Ni je grše stvari, kot manjkajoče slike.

3. Preveriti strani v različnih spletnih brskalnikih
Ja, obstaja jih več. Internet Explorer v vsemi verzijami, 6-ka je še vedno aktualna. Chrome, Mozilla Firefox, ti so pomembni in spletna stran, naj bi v vseh zgledala lepo. Čeprav se za IE 6 počasi ukinja podpora.

4. Slovnične napake
Ena bolj motečih stvari. Spletna stran, ki ima veliko slovničnih napak ne deluje resno. Tudi ne kaže spoštovanja do vaših obiskovalcev, saj se niste potrudili za vsebine, se pravi vam je malo mar za njih.

5. Statistika na strani
Predno stran prijavite v iskalnike Najdi.si, Slowwwenia, Matkurja in še kam, je potrebno namestiti statistiko. Tako boste imeli vedno informacije koliko obiskovalcev se potika po vaših straneh, kako dolgo in kje se zadržujejo.

6. Test uporabnosti spletne strani
Če ste sami delali stran, je dobro, da vam kak prijatelj malo preklika strani glede uporabnosti. So meniji logično razporejeni ali pridem v slepo ulico. Predstavljajte si obiskovalca, ki raziskuje po vaših straneh. Klikanje mora biti užitek in informacije vedno na dosegu roke.

7. Sitemap
Sitemap olajša delo iskalnim pajkom, da vaše nove spletne strani, hitreje, bolje in natančneje prebere in potem ustrezno zlista med iskalnimi rezultati.

8. Delujoče povezave
Vse povezave morajo delovati. Se zgodi, da pri starejših straneh pade ven kaka povezava. Vendar nova spletna stran mora imeti vse povezave delujoče. Google ne mara nedelujočih povezav.

9. Validacija kode
Zelo priporočljivo, vendar težje izvedljivo. Preveril prvih 10 izdelovalcev spletnih strani, in nihče nima validirane kode. Razlogi so lahko različni. Flash, javascript, stara koda, ... Več, ko spletno stran popravljamo in prenavljamo, večje so možnosti za napake. Vendar vsaj novo izdelana stran mora biti validirana.

10. Delujoč kontaktni obrazec
Preverite, raje dvakrat, kot nobenkrat, ali kontaktni obrazec deluje. Prihajajo maili na pravi naslov? Saj si ne želite, da bi vam stranke pošiljaje povpraševanja, ki jih vi ne bi dobivali.

torek, 23. november 2010

Gostovanje vaših spletnih strani

gostovanje vaše spletne strani
Narediti spletno stran, je šele prvi korak v procesu izdelave spletnih strani. Drugi zelo pomemben je, gostovanje vaših spletnih strani. Ponudnikov gostovanja strani je ogromno, cene pa se lahko zelo razlikujejo.




Zakaj je pomembno izbrati dobrega in zanesljivega ponudnika gostovanja spletnih strani?

Google in vsi ostali boljši spletni iskalniki dajejo čedalje večji pomen hitrosti lovdanja spletne strani. Se pravi, če gostujete nekje v Ameriki in se vaše strani dolgo nalagajo, sta dva minusa. Prvi je ta, da se slabše uvrščate med iskalnimi rezultati,, drugi pa seveda slaba volja obiskovalcev, ko morajo čakati, da se strani naložijo. Po nekaterih raziskavah sodeč, se obiskovalci, ki morajo čakati več kot 6 sekund, da se stran naloži, raje obrnejo in iščejo drugje. Če gostujete na slabih, neodzivnih strežnikih, ste deležni ravno tega.

Poleg omenjenih težav, ki lahko nastopijo, je pomembna tudi stabilnost strežnikov. Če gostujete na strežnikih, kjer ponujajo nizkocenovno gostovanje, ste le eden od 10.000, ki čepijo na strežniku in čakajo boljših dni. Če gostuje še kdo s kakšno free Joomlo polno dodatkov, ste sploh zadeli terno. Priložnosti za sesutje serverja kar mrgoli.

Na koncu, ko potegnete črto je pomembno samo to, da stran deluje, je odzivna, se hitro nalaga in je dobro najdena. Vse ostalo je kozmetika. Delujoča spletna stran ter z njo povezani maili, so danes tako pomembni, kot delujoč GSM. Si predstavljate nekaj dni brez mobitela?

petek, 19. november 2010

Izdelava spletnih strani cenik

izdelava spletnih strani
Kovačeva kobila je ponavadi bosa. Bo že držalo, čeprav to ne bi smel biti izgovor. Vsi, ki se ukvarjamo/ukvarjate z izdelavo spletnih strani, VSA ČAST! Smo v panogi, kjer je konkurenca daleč najhujša. Vsak dan novi in novi izdelovalci spletnih strani. Kdor se s tem preživlja, mu lahko 'skinemo kapo do poda', kot bi rekel naš Srečko. Vsem malim, srednjim podjetjem in podjetnikom ter zaposlenim v teh podjetjih, ki smo hrbtenica gospodarstva, nihče ne drži marele nad glavo. Če bo šel vaš posel pod rušo, se ne bo nihče sekiral, davčna vam ne bo odložila plačila davščin, banke ne bojo reprogramirale kreditov, sindikati ne bodo izsiljevali s stavko in vladi bo malo mar za vas. Prepuščeni ste sami sebi.

Poleg tega, da je že tako huda konkurenca, pa raste tudi zahtevnost kupcev. Naši odjemalci niso več računalniški analfabeti. Vedo, da si lahko spodobno spletno stran izdelajo tudi sami, zato so njihove zahteve večje. In prav je tako. Zahteven kupec, je najboljši kupec. Ko zadovoljiš takega kupca, je lahko za vedno tvoj. Zato smo se primorani še bolj potruditi za zadovoljstvo naših strank. Ni več dovolj, da stranki samo izdelamo spletno stran. Potrebno je ponuditi nekaj več. Pri nas naprimer strankam nudimo brezplačno:

- vrhunsko optimizacijo spletne strani
- strokoven vpis in prijavo v iskalnike
- namestitev in spremljanje statistike obiskovalcev
- izdelavo in vodenje Google zakupa ključnih besed
- svetovanje pri vseh aktivnostih na spletu
- namestitev in zagon bloga

Skratka, pri nas se stranki začne posel dogajati takoj ob splavitvi spletne strani. Da smo prišli do te faze, je bil potreben določen čas in vlaganje v kadre ter znanje.

Za izdelavo ugodne spletne strani nam seveda lahko pišete tule >>

torek, 16. november 2010

ww.facebook.com

ww.facebook.com ali kako pripeljati obisk na spletno stran? Pripeljati obisk na spletno stran, ni problem. Trikov, kako to doseči je več. Eden je lahko tudi uporaba slovničnih napak.

stran trenutno ni dostopna
Spomnim se, kako dolgo sem sam tipkal najid.si ali pa gogole.com. Ker nas je takih ogromno, so podjetja pokupila vse domene z napakami, gooogle, gogole, gogle, vse to vas vodi na isto stran, ki je google.com. Podobno je storil facebook.com in vsi večji igralci na spletu. Kako to izkoristiti? Domen za pokupit več ni, lahko pa takole kot tale naša objava. Z uporabo slovničnih napak. Vendar se pojavi problem. Kaj s takim obiskom početi? Že res, da število obiskovalcev narašča, vendar pa nekdo, ki je iskal facebook, se ne bo zadovoljil kar tam z nekim blogom. Tak obiskovalec se bo po vsej verjetnosti takoj obrnil, kar zna biti še slabše, kot da ga sploh ni bilo. Saj se s tem veča Bounce rate, zapustna stopnja vaše strani. O tem je bilo več povedanega na tej povezavi.

Večja IT podjetja, kot so Google, Twitter, Facebook
Obisk spletne strani ni vse. Bolje je imeti nekaj zadovoljnih strank in o teh vedet vse. Kaj jejo, kdaj hodijo spat, kaj imajo radi in česa ne. Le tako jim lahko ponudite točno to, kar si želijo. Dobra knjiga o tej temi je Psi prodaje. Preberite jo in izvedeli boste kakšen pes prodaje ste vi. Za uspeh ni nujno biti pitbull!

petek, 12. november 2010

Google predogled spletne strani

Vse kar počnemo ima posledice. Vse kar počne Google, pa ima posledice svetovnih razsežnosti. Ko je Google predstavil instant search se je obisk na Twitterju povečal za 9%. Zahvaljujoč Googlu si je Twitter svoj položaj še dodatno utrdil. Posledično pa je obisk na Facebooku januar 2010 stagniral. Slika desno. Vir slike: http://techcrunch.com/ Vedno, ko Google kaj počne se poraja vprašanja, zakaj to počne? V tem primeru še posebej, je bil cilj škoditi Facebooku?

Sedaj Google spet predstavlja novost, ki nam bo vsem olajšala delo in iskanje. Pa nam bo res? Ali je cilj samo ta, da malce več časa preživimo na Googlovi spletni strani. Povprečen uporabnik ima morda res Google za domačo stran, vendar mu je le-ta samo odskočna deska v splet. Se pravi nekaj pičlih sekund, medtem, ko na Facebooku, Youtubu, Twitterju lahko preživimo ure in ure.

Še en moment se pojavi pri Google predogledu spletnih strani in ta je spet Googlova cenzura. Za določene besede, ki so na black listi so rezultati cenzurirani. Kakšna je potem sploh korist Google predogleda, če mi ne prikaže vseh rezultatov enako?

Spodaj primer predogleda:

četrtek, 11. november 2010

Zakaj je Google premagal Najdi.si

Ni potrebno biti ravno Nostradamus, da bi to predvidel, vendar da bo Google tako pometel z Najdi.si-jem si niti v največjih sanjah ni bilo moč predstavljati. Govorimo seveda o Najdi.si kot iskalniku spletnih strani, ne kot portalu. Kot portalska stran mu celo priljubljenost narašča. Šalabajzerji pa to.

Zakaj je tako?

david prot golijatu
Na kratko bi rekel, ker Najdi.si 'balina'. Primer: za iskalni niz vinska klet na Googlu vrže določene rezultate, na drugem mestu celo Vinsko klet Kunej. Ko to isto besedo vpišeš v Najdi.si, je ta ista vinska klet šele na tretji strani, nekje spodaj. Slučaj? Kdo bi vedel.

Podoben primer je bil s temle blogom. Na začetku je bil vpisan v bazo, potem ga pa ni bilo med 1000 rezultati!?? Sedaj je spet nekje na drugi, tretji strani. Se mi zdi, da če bi naš slovenski iskalnik 'pobrisal' parametre, ki jih ima za določene spletne strani, bi bili rezultati čisto drugačni.

Zanimiv pripetljaj se mi je zgodil enkrat, ko sem prijavljal strani v najdi.si bazo in dobim nazaj odgovor, korekten, da ne bo pomote. Da je stran satelitska in ne služi ničemur drugemu, kot dvigovanju ranka osnovne strani. Ok, bi se strinjal s tako utemeljitvijo, če ne bi nato zasledil konkurence, ki ima vpisane podobne strani. In to samo kak teden prej. Dvojna merila ali samo človeški faktor? Dokler bo človeški faktor, bo kot kaže vedno prihajalo do dvojnih meril.

Pohvalno s strani Najdi.si je vsaj to, da so ob prenovljenem zemljevidu omogočili možnost prikaza osnovnih podatkov o firmi na desni strani. Prej je bilo to privzeto na levi strani pod povečevalom in se seveda ni dobro videlo.

ponedeljek, 08. november 2010

Pretirana uporaba Javascripta - optimizacija spletnih strani, 7. del

Javascript zna biti zelo priročen pri izdelavi spletnih strani, vendar pretirana raba škodi. Razlog je to, da iskalniki težje 'preberejo' java kodo, zato jo je bolje uporabljati z zunanjimi povezavi, preko .css filov ipd.

Ker je priporočljivo imeti na strani čimmanj kode in obratno, čimveč teksta, je že samo po sebi razumljivo, zakaj se je dobro izogibati pretirani uporabi Javascripta.

Primer naše stranke, ki ima samo 5% teksta, vse ostalo je Javascript koda. Zakaj tako? Ker materialov že v štartu ni bilo veliko in ker gre za blagovno znamko, kjer mora biti spletna stran všečna, lepa; optimizacija je tu drugorazredna tema.

Če pa ciljate na zastonj obisk iz spletnih iskalnikov, potem je potrebno imeti čimveč kvalitetnega teksta.

petek, 05. november 2010

Igranje pokra na internetu

poker online
Pred kakim desetletjem ali dva, ko računalniki še niso bili tako pomemben del naših življenj, so si ljudje, med drugim, krajšali čas tudi z igranjem pokra po gostilnah. To si bile velike lesene mašine znotraj katerih je tiktakal Intel 286 procesor, vse skupaj pa smo gledali na 14" CRT monitorju.

Kmalu smo ugotovili, da računalniki niso le za zabavo in igranje iger, ampak se jih lahko uporabi še za kaj bolj uporabnega, kot je naprimer posel. Za plačevanje računov preko spletne banke, gledanje videov, športnih prenosov, izobraževanje, branje receptov, izdelavo spletnih strani in še kaj. Več računalnikov pomeni tudi večjo konkurenco, na vseh področjih, predvsem pa pri spletnih rešitvah.

Cena kvalitetne izdelave spletnih strani se giblje od 500 EUR pa vse do 1.500 EUR. Govorimo o predstavitvenih spletnih straneh za podjetja, kot je recimo računovodski servis. Vsak, ki se preživlja z izdelavo spletnih strani, ve kaj vse mora stranki ponudit za tako ceno. Potem pa se najdejo posamezniki, ki za to isto ceno, ali še več, prodajajo vrhunske domene.

Pa smo spet pri igralcih pokra. Okoli tistih, ki so igrali, se je vedno širila neka 'fama', koliko jackpotov si je ta in ta priigral. Vedno je bilo govora samo o dobitkih, nikoli pa o tem, koliko je bilo vloženega. Vendarle je vsak od igralcev, ko je potegnil črto na koncu dneva, vedel koliko je na zgubi. Dobitek, kot je tale na sliki je videl le malokdo.

torek, 02. november 2010

Komentiranje na blogih

Komentiranje na blogih je zamenjalo dobro staro pisanje s flomastrom po WC-jih.

Ovdje su se i najhrabriji usrali, ipd? Čista straniščna poezija. Nikoli mi ni bilo jasno, kako se lahko napisi na javnih WC-jih ohranijo tudi po 10 let in več. Očitno se hodijo čistilke samo vpisovat vsako uro na evidenčni list čiščenja. In tako leta in leta in leta.

Z našim pisanjem in komentiranjem po blogih verjetno ne bo tako. Namen pa je enak, šokirati, podati informacijo in pri tem ostati anonimen. Kaj lepšega!

Na srečo imajo že vsi večji sistemi, Blogger, Wordpress nameščene antispam filtre, ki tovrstno navlako ustavljajo.

Še pomnite?
ovde su se i najhrabriji usrali