Remarketing na kratko pomeni, da Google oglase serviraš obiskovalcem, ki se že obiskali tvojo stran in izrazili zanimanje za tvoj produkt. Potrebno je pokriti tudi ta segment, se strinjam, a vseeno je potrebno stopiti na žogo.
Stranke so polne teh 'new age' strokovnih izrazov, remarketing, refurnishing, re ... Sama uporaba niti ni tako enostavna, kot se na prvi pogled zdi, podrobneje tule. Preskakovanje faz pri oglaševanju pa tudi ni dobro. Dokler ne pokrijemo niti osnov in ne iztisnemo maksimuma iz obstoječih strank, se gremo težko remarketing. Najprej je potrebno optimizirati akcije na Google Searchu, potem Google Display Networku, in ko imajo zaposleni dovolj časa, za brskanje po 24ur.com, gledanje v zrak, pisanje blogov, se gremo remarketing in shopping cart abandonment.
Če oglašujete na Google, pa z akcijami in učinkom niste zadovoljni, se lahko obrnete na Google certificiranega partnerja. Za novo odprte račune trenutno poteka akcija. Več spodaj na povezavi.
Ni komentarjev:
Objavite komentar