Ravno iz seminarja Optimizacija spletnih strani in izdelava spletnih strani. Zadnje čase je toliko govora o teh temah, da se mi zdi, da v bistvu vsebina spletnih strani sploh ni več pomembna. Važno je optimizirati, vključiti čimveč ključnih besed, vsebina pa že nekako bo.
Kot bi šel v restavracijo in bi te fino postregli. Natakar bi imel nov bel predpasnik, zloščene čevlje. Vilice in noži bi se svetili, glasba ambientalna, stregli bi te iz vseh koncev, da bi ti bilo že nerodno, ko pa bi prinesli hrano, bistvo, bi se pa vsi malce čudno gledali, natakarju bi bilo nerodno, kuharica bi zardevala, šef bi se skril za šank. A ni pomembno, pomembno je, da je vse optimizirano.
Žal se pa pozablja na bistvo. In bistvo spletnih strani je njena vsebina in to kar prodajaš. Konec koncev vsi nekaj prodajamo. Polna usta so optimizacije, pozablja pa se na učinkovitost strani. Če je za primer na strani podana kratka novička je podrobneje o tej novički, več o tem in ne neke ključne besede v hyperlinkih, da zadovoljijo optimizacijo. Ko bomo vsi, ki smo na spletu 'optimizirani', se bo izdelovanje spletnih strani vrnilo k osnovam, v bistvu se že vrača. Tako, da bo spletna stran res samo to, spletna stran in ne 'umazana' z google adsi, irelevantnimi vsebinami ipd. Če iščete po spletu, se morate krepko potruditi, da izmed vseh prvih zadetkov, ki vam jih google ponudi, najdete stran, ki ustreza vašim iskanim parametrom. Tema za drugič.
Ni komentarjev:
Objavite komentar