Zadnje čase je polno raznoraznih 'strokovnjakov', ki se ukvarjajo z izdelavo spletnih strani in vam ponujajo poceni optimizacijo spletnih vsebin. Vendar smo ljudje že vajeni, da nismo tako bogati, da bi poceni kupovali, kaj šele mačka v žaklju.
Več je vprašanj, ki se ob tem postavljajo sama od sebe. Reference in pa izkušnje, ki jih dotični ponudniki imajo. Za nekoga, ki je laik, kar se tiče besed optimizacija, spletne strani, pagerank, SEO, so obljube v stilu, 400% vam bomo povečali obisk, vaš PR bo zrasel, število klikov na vaše strani bomo potrojili, kot balzam za ušesa, a previdno. Za neko stran, ki je bila dosedaj v 'hribovski vasici' kar se najdenosti tiče in je imela 5 obiskov na dan, bo že en samcat link nekam v dovolj dobro obiskan forum, 1000% povečalo obisk.
Se pravi, reference. Malo je podjetij, ki se z izdelavo spletnih strani resnično preživljajo. Par referenčnih strani se hitro nabere, stric tu, teta tam, sosed levo, ... pa je nekaj za pokazat, a glavna težava se pokaže potem pri vzdrževanju spletnih strani. Telefonski klici, ki ostajajo neodgovorjeni, cukanje za rokav, kdaj bo čas za popravke, tudi možno izsiljevanje s strani izdelovalca, vse to so poznane zgodbe. Izognite se jim. Izberite pravo firmo, ki ve kaj dela, z referenčno listo na katero boste s ponosom dodali tudi svoje podjetje.
Kar se tiče izkušenj pri izdelavi strani, se strinjamo, da je razlika narediti 5 strani ali biti del ekipe, kjer se tedensko zaključujejp projekti in prihajajo novi za izdelavo. Na eni strani študent, ki je ponavadi cenejši, a manj zanesljiv, na drugi strani podjetje, ki se s tem resno ukvarja in ima večletne izkušnje. Če bi šlo za izbiro osebnega zdravnika, ne bi dvakrat premislili.
Ni komentarjev:
Objavite komentar