sobota, 26. marec 2011

Zobozdravnik, primer vrhunske optimizacije spletnih strani

Primer vrhunske optimizacije spletnih strani je spletna stran zobozdravnik Ljubljana. Ko smo v stiski in nas boli zob iščemo marsikaj, med drugim recimo:

zobozdravstvo - 1. mesto
zobna ambulanta- 1. mesto, 2. mesto tudi naša stranka
zobna klinika - 1. mesto
zobozdravstvena ambulanta - 1. mesto
zobozdravstvena ordinacija - 1. mesto
zobna gniloba - 1. mesto
zobozdravnik ljubljana - 1. mesto
zobni karies - 1. mesto
karies - 1. mesto
zobni kamen - 1. mesto
skelenje v zobeh - 1. mesto
čiščenje zob - 1. mesto
umivanje zob - 1. mesto
boleči zob - 1. mesto
boleči zobje - 1. mesto
zobozdravstvene storitve - 1. mesto
plombiranje mlečnih zob - 1. mesto
plombiranje zob - 1. mesto
zobozdravstvene ordinacije - 1. mesto
zobozdravniške usluge - 1. mesto
pregled zob - 1. mesto
poliranje zob - 1. mesto plombiranje - 1. mesto
zobni aparat - 1. mesto
estetsko beljenje zob - 1. mesto
zdravljenje zoba - 1. mesto
zdravljenje zobnih korenin - 1. mesto
zdravljenje zob - 1. mesto
paradontoza - 1. mesto
vnetje dlesni - 1. mesto
zobne proteze - 1. mesto
zobna proteza - 1. mesto
zobne prevleke - 1. mesto
zobne obloge - 1. mesto
zobozdravniški pregled - 1. mesto
naročanje pri zobozdravniku - 1. mesto
ortodontska terapija - 1. mesto
ortodontski aparat - 1. mesto
ortodontsko zdravljenje - 1. mesto

zobozdravnica - 2. mesto
zobozdravnik - 2. mesto
zobna ordinacija - 2. mesto
kirurški posegi - 2. mesto
zobna kirurgija - 2. mesto
zdravljenje kariesa - 2. mesto
zobni vsadki - 2. mesto
zobni mostiček - 2. mesto
zdravljenje dlesni - 2. mesto
parodontoza - 2. mesto
implantat - 2. mesto

Prvih, drugih in tretjih mest je verjetno še več, kot so tale tu našteta. Žal je tudi na spletu, tako kot pri športu. Veljajo samo prva mesta, nihče se ne spomni, da je bil Boris Strel leta '84 v Sarajevu na olimpijskem veleslalomu peti, vsi se spomnemo le srebrnega Jureta Franka.

Sedaj tudi veste kateri zobozdravnik je pravi, če ga boste potrebovali. Za dosti teh ključnih besed sta na prvih straneh Googla tudi ostali dve naši zobni ambulanti. Zobozdravnik Spetič.

Se bo kdo vprašal, čemu so potrebni taki članki? Hvaljenje? Niti ne, je pa potrebno postaviti stvari na svoje mesto, kajti razni 'seo strokovnjaki' prodajajo dobesedno mačke v žaklju.

Neizkušeno stranko bi morda kak seo strokovnjak celo prepričal, poglej za kako odstraniti zobni kamen, sem vas spravil na prvo mesto, mimogrede tudi za to je naša stranka prva. Vendar je to le eden od iskalnih pojmov, kot rečeno, pa stranke iščejo nešteto različnih kombinacij in je potrebno biti za večino njih na prvih mestih.

Spomnim se primera, ko je potencialna stranka spraševala po ponudbi za izdelavo spletnih strani. Na koncu se je odločila za 60 EUR cenejšo ponudbo. Zgodilo se je to, da je naša stranka za to ključno besedo tretja na Googlu, nesojena stranka pa na 6 strani Googla za isto besedo. Se strinjate, da je razlika med tretjim mestom in 6 stranjo vredna 60 EUR? Verjetno celo precej več.

6 komentarjev:

  1. Glede na to, da je v slovenskem prostoru zelo malo zobozdravnikov s svojimi spletnimi stranmi je nekako samoumevno, da bo vsak s dokaj solidnim naborom besed nekje na vrhu. Sicer pa če "zasujete" blog z nesmiselnimi blogi z edinim ciljem optimizacije, niti ni čudno da so na 1 mestu ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsi ki vemo, kaj je optimizacija vemo, da pri naštetih besedah niste imeli prav velikega dela... in sem pripreičan, da bi podoben rezultat deseglo vsaj 75% izdelavolcev spletnih strani, ki so naredili v zadnjem letu vsaj 10 spletnih strani...

    OdgovoriIzbriši
  3. Po nekem zakonu morajo imeti vsi v zdravstvu spletno stran, tako da ne drži, da je v našem prostoru zelo malo zobozdravnikov in ostalih zdravstvenih delavcev. Vsako resno podjetje, ki se ukvarja z izdelavo strani ima zato par zobozdravnikov med referencami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm, kaj pomeni resno podjetje, ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani? Se pravi, da če nekdo nima referenc iz zobozdravstva, potem ni resno podjetje? Ok, potem bom sedaj lažje izbral kdo bo meni delal spletno stran... ker jih večina odpade.

    OdgovoriIzbriši
  5. Primerjajmo te rezultate z rezultati čez 1 ali 2 leti :)

    Oziroma še bolje; če bi radi okusili pravo optimizacijo, potem začnite prodajati v ZDA ;) Da vidimo vaše uspehe in vaše strokovnjake na delu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Raje ne, ker bodo še boljši. Kolikor so sploh lahko še boljši.

    OdgovoriIzbriši