Čeprav ni nič brezplačno, se na prvi pogled vendarle zdi, da je dal Google preko svoje zelo obiskane spletne strani YouTube filme na ogled brezplačno. Z uspešnim dogovorom s filmskimi studii Sony Pictures, MGM ter Lionsgate je odkupil pravice za filme, zaenkrat B-produkcije in jih dal na ogled preko svoje strani http://www.youtube.com/movies. Filmi so kot rečeno, B ali celo C produkcije, za večino niste še nikdar slišali, razen če niste "Marcel jr.", vendar je verjetno, če se bo stvar prijela, da bodo na voljo čedalje boljši in novejši filmi. Zaenkrat je bolj poskrbljeno za ljubitelje Bollywood filmov, saj je večina le-teh. Vsega skupaj je filmov okoli 400, neangleški pa so opremljeni z angleškimi podnapisi.
Ogled je kot rečeno brezplačen, nam bo pa Google za to serviral oglase. Še malo pa bomo imeli Google tudi v svoji dnevni sobi. S podatki, ki jih ve o nas, nam bo lahko ponudil relevantne oglase za nas. Če smo ljubitelji knjig, bodo to oglasi za knjige, če pričakujemo otroka, pa oglasi o otroških igračah, vozičkih, posteljicah. Za oglaševalce je to dobro, saj bodo tako prihranili denar in svoj oglas ponudili res samo potencialnim kupcem. S tem pa Google posega tudi na področje ostalih velikih igralcev na spletu Amazon, Yahoo, eBay ter klasičnih oglasnih medijev televiziji, časopisom, radijem.
Očitno je, da se izteka čas klasičnemu oglaševanju, kjer ste svoj oglas predvajali na televiziji in s tem nagovorili le peščico kupcev. Google želi narediti popolno oglasno aplikacijo, kjer bo izkoristek oglaševanja 100%. Cilj je smel, vendar sem prepričan, da jim bo uspelo. Če ne Googlu, pa morda komu drugemu, morda podjetju, ki ga še ni in bo zasijal ter pometel s konkurenco, kot so nekoč Yahoo, Google ali Facebook.
Ni komentarjev:
Objavite komentar