petek, 4. maj 2012

Sprememba poslovnega modela

Google je korporacija. In kot taka je zavezana delničarjem k čimvečjemu dobičku. Zadnji updajti SERP-a poimenovani Penguine ter še pred tem Panda, kažejo na to. Takole na hitro zgleda, da so rezultati SERP-a boljši, bolj naravni, kar je seveda dobrodošlo in edino pravilno. Le kdo si želi ob iskanju nečesa na prvih mestih ali celo na celotni prvi strani Googla spam. Še najmanj Google, saj slabi, nenaravni, irelevantni rezultati, slabijo tudi njegovo pozicijo, kot najboljšega iskalnika tam zunaj.

Ob zadnjih dogodkih in posodobitvah se pojavljajo besede, preoptimiziranje, de-optimizacija, ... kar je malo skregano z neko naravno logiko. Sem majhen trgovec in imam trgovino, prodajam jabolka, a jih ne smem oglaševati in to povedati na svoji strani. Oziroma lahko, a ne preveč. Le-to moram strankam povedati preko AdWords-a.

Po zadnjih podatkih ima Googlov iskalnik 66% delež, Bing ter Yahoo 15% oz 14% približno. To so podatki za svet, pri nas ima G verjetno še večji delež. Kaj to pomeni za podjetja? Tista stara ponarodela, če te ni na iskalniku, v tem primeru Googlu, ne obstajaš. Kaj to pomeni za vse nas? Da je potrebno spremeniti poslovne modele. Danes, bolj kot kadarkoli prej, zgledajo tiskani oglasi bolj privlačni, radijske postaje dostopnejše, TV reklame učinkovitejše. Enostavno je potrebno graditi še kaj drugega, kot samo top pozicije na iskalnikih in biti odvisen samo od Googla. Podjetja, ki so prisotna na spletu se tega še kako zavedajo, ko se bodo tega zavedale tudi stranke, bo svet enostavnejši. Kaj nam preostane? Poleg, še vedno, optimizacije strani in dobrega rangiranja na Googlu, Bingu, Najdi.si, so tu še zelo učinkoviti AdWords-i, mailing liste, prodajna pisma, direktni marketing, ...

1 komentar:

  1. Pozdrav,
    odlicen blog, kar tako naprej. Zelimo vam veliko uspeha in dobrega tipkanja.

    http://europeaninvestmentcompany.com

    OdgovoriIzbriši