- Čas nalaganja spletnih strani - Page Loading Time
Časi, ko so se spletne strani nalagale po minuto in več so že zdavnaj mimo. Po raziskavah se ljudje po 6 sekundah obrnejo drugam, če se na vaši spletni strani nič ne zgodi. Predstavljate so, da greste v trgovino, vstopite in vas trgovka ali trgovec sploh ne pogleda, pozdravi. Točno to! Obrnete se in greste drugam, kjer vas bodo prijazno pozdravili in vas nagovorili. Na spletu je popolnoma enako.
- Zasnova - podoba internetnih strani - Page Layout
Prvi vtis je pomemben. Recimo, da so se vaše spletne strani hitro naložile. No, to je že dober pokazatelj, da mislite resno. Drug pomemben dejavnik pa je vtis spletnih strani. Da obiskovalcu takoj poveste, zakaj gre in kdo ste. Vsi pomembni dejavniki, telefoni, kontakti morajo biti vidni, kar je še posebej pomembno, razvidno mora biti s čim se ukvarjate. Ste gradbeno podjetje, ali prodajate otroške vozičke, ki jih mlada mamica tako išče?
- Reklame in pop-upi - Advertisements and Pop-ups
Reklame oz. pop-upi, ki nam migajo pred nosom še predno smo dobro "zasurfali" na spletno stran, ne dajejo dobrega občutka. Če je le možno se jih je dobro izogibati. Včasih je več vredno, da se vaši obiskovalci na straneh dobro počutijo, kot pa da zaslužite par eurov preko google adwordsov. Če se jim res ne morete izogniti, naj ne vplivajo na obiskovalca tako, da mu svetijo pred očmi, temveč jih postavite nekam na stran, levo ali desno, spodaj. Da so še vedno v vidnem polju in da ne motijo preveč pregledovanja strani.
- Elementi internet strani - Page Elements
Kaj želite obiskovalecm povedati? S čim jih želite impresionirati? Kaj je tisto, kar želite da vidijo najprej? Upam, da ne oglasov:) Morda je to logo, novičke, trenutne akcije, ki potekajo na straneh? Od postavitve tega je odvisen obisk in predvsem lojalnost obiskovalcev. Predvsem je pomembno, da se vam vaši kupci, obiskovalci vračajo.
- Vsebina spletne strani - Web Page Content
Vsebina je najpomembnejša stvar na vaši spletni strani! Zakaj je napisana zadnja? Ker vam zaradi zgornjih napak obiskovalci ne bodo dali priložnosti, da bi jim ponudili vsebino.
Če se je stran zlovdala hitro, če so zadeve urejene in jih reklame niso speljale drugam, šele nato, se lahko obiskovalec posveti vaši vsebini.
Namig: Bodite kritični. Postavite se v kožo obiskovalca vaših spletnih strani.
Ni komentarjev:
Objavite komentar