sobota, 5. december 2009

E-mail marketing ali pošiljanje nezaželene "spam" pošte?

Kako je nastal "spam"?

Splošno prepričanje je, da je beseda za nezaželeno pošto oz. spam dobila ime po pričujočem videu Monty Python-ov. V videu se SPAM pojavi vsaj tolikokrat, kolikor ga povprečen uporabnik spleta dobi na dan.



Ni vsaka nezaželena pošta, ki jo prejmemo spam. Uporabniki včasih pozabljamo, kje vse smo pustili svoje podatke, komu smo jih zaupali in vse prehitro obkljukamo "Terms of conditions", v bistvu jih nikoli niti ne preberemo. Ravno v Pogojih poslovanja se ponavadi skriva naše "dovoljenje" podjetjem za pošiljanje različne pošte, obvestil, akcij in še česa drugega.

Vendar resna podjetja tega ne bodo izkoriščala, saj vedo, da je kupec, ki je slabe volje, celo slabši od kupca, ki ga sploh ni. Ker bo nezadovoljen kupec to svoje nezadovoljstvo prenesel vsem svojim prijateljem in znancem. Prav tako bo resno podjetje vaš e-mail uporabilo izključno za promocijo svojih izdelkov in storitev. Na koncu maila bo vedno obrazec za odpoved iz mailing liste, ki pa bo enostaven in delujoč, ne kompliciran in zavajajoč.

Zato predno se razjezite na 'spammerje', pomislite najprej, kje vse ste pustili svoje 'prstne odtise'. V kolikor je nezaželene pošte vseeno preveč, obstajajo pogrami, ki prestrežejo takšno neželeno pošto. Tudi zastonjski, kot recimo Mailwasher.

Ni komentarjev:

Objavite komentar