sreda, 02. december 2009

Slike - pomemben del spletnih strani


Danes si lepih in učinkovitih spletnih strani, brez kvalitetnih slik, fotografij, skorajda ni moč zamisliti. Drži, da so blogi in forumi, kot pomemben del spleta lahko tudi brez kakovostnih slik zelo uspešni, vendar pri straneh, ki prodajajo storitev ali blago, je potrebno pozornost obiskovalca najprej pritegniti s podobo spletne strani.

Pri izbiri fotografij se vedno pojavi dilema. Uporabiti svoje slike ali kupiti slike na shutterstocku, stockxpertu in podobnih spletnih straneh. Slike lahko dobimo tudi zastonj, na straneh, kot je naprimer tale. Obstaja tudi možnost najema profesionalnega fotografa, ki vam bo naredil profi slike na katerih bodo vaši artikli, zaposleni, poslovni prostori, kar je verjetno še najboljša izbira. Saj tako dobite kvalitetne fotografije, ki bodo unikatne in se ne more zgoditi, da se bo nosilna fotka na vaši internetni strani, pojavila tudi pri konkurenčnem podjetju.

Ker ni potrebno, da so slike, ki jih uporabite na vaši spletni strani zelo velike resolucije, in ker je čas nalaganja spletnih strani danes izrednega pomena, obstajajo tudi spletne strani s pomočjo katerih lahko svoje slike še dodatno "pomanjšate". Na spletni strani lahko svojim slikam dodatno oklestite kilobyte.

Fotografije so pomemben del spletne strani, vendar ker brskalniki slik in videa še vedno ne znajo "prebrati", je tekstovna vsebina še vedno ključnega pomena. Brskalnik različne vsebine spletne strani drugače prebere. Kljub naporom, ki jih Google vlaga v to, da ne bi bilo razlik med txt, jpeg ali avi datotekami.

Primer:

1. Tekstovno
vinska klet

2. Video


3.
Fotografija
vinska klet, vino

Vsi trije zgornji primeri prikazujejo oz. opisujejo isto stvar, ki je v tem primeru Vinska klet. Prvi jo tekstovno opiše, kar imajo brskalniki najraje, saj je nedvoumno kaj to je. Drugi in tretji primer pa sta že trša oreha za brskalnik, saj nam mora le-ta zaupati, da je na sliki ali videu res vinska klet. Res lahko video ali sliko opišemo z ukazom alt ali z dodatnimi opisi za video, a še vedno gre za zaupanje. Ker je Google prevelik brand, da bi igral na karto zaupanja, razvija svoja orodja s katerimi skuša in tudi že testno, uspešno prebira slike, seveda tekst v slikah. Vendar je tu spet odvisen od zunanjih dejavnikov na katere nima vpliva. To je seveda kakovost slike, teksta, razmik med črkami, ipd. Vprašanje je tudi kdaj bo brskalnikom uspelo, če sploh kdaj, razbrati, da je na sliki kamin, miza, odprta vrata, preša.

Pri uporabi videa in fotografij je tako kot z ostalo vsebino na spletu, uporabljajte le slike ali video katerih lastnik ste ali imate pravico lastnika do uporabe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar