ponedeljek, 17. maj 2010

Učenje hitrega 10-prstnega tipkanja na spletu

Kljub temu, da nas večina dnevno preživi za računalnikom tudi do 10 ur dnevno, še vedno pišemo 6, 5 ali celo dvoprstno. Že res, da smo pri tem izredno hitri, a še vedno ne tako, kot bi bili z 10-imi prsti. Še posebej, če pišete samo z dvema prstoma. Še pomembnejše pa je, da je pri pravilnem 10-prstnem tipkanju veliko manj napak. Ko ga enkrat obvladate, ni več poti nazaj. In splača se potruditi ter nameniti nekaj časa učenju pravilnega pisanja, saj prihranite zelo veliko časa.

Pravilnega učenja tipkanja se sedaj ni potrebno več udeleževati na tečajih, ampak se ga lahko naučite kar online. Obstaja nešteto spletnih strani kjer se ga lahko naučite, meni osebno je najbolj pri srcu tale http://keybr.com/  Če se logirate, lahko celo spremljate vaš napredek, grafične prikaze in še kaj.

4 komentarji:

  1. Zelo uporabna stvar in iz izkušenj lahko povem, da se je s pomočjo tovrstnih programov tipkanja mogoče naučiti enako učinkovito, kot na različnih tečajih.
    Bistveno je samo čim več vaje, ampak ko se enkrat navadiš, ne preklapljaš več nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se ne bom nikdar navadil. Verjetno pa. če bi se zares zavzel bi šlo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem sicer tudi bolj večprstni tipkar kot 2 prstni ampak vseh 10 mi pa ne uspeva vključit v uporabo, tako da prav pride kaka vaja ... kot vedno 'Vaja dela mojstra'

    OdgovoriIzbriši
  4. Res zelo uporabna stvar, ki ti prihrani ogromno časa. 10-prstnega slepega tipkanja sem se naučil približno v dveh mesecih, po urco vsakodnevne vaje. Potrebno je kar nekaj vztrajnosti, ki je kasneje še kako poplačana.

    OdgovoriIzbriši