Ob velikem uspehu Facebooka, ki se ima za to zahvaliti gumbu Like, velikan Google ni imun na podobne zadeve. Meni je sicer malo žal, ker s tem Google izgublja relevantnost iskanja. Iskanje postaja vse bolj osebno. Kje si vse bil, kaj vse si že videl, kaj vse že počel, vse to Google spremlja in na podlagi teh podatkov nam potem servira iskalne rezultate. Vendar pa je uspeh Google Like gumba vprašljiv. Google bi rad, kot naši politiki z referendumi, predal del odgovornosti na naša pleča. Pred leti smo že pomagali ocenjevati in razvrščati slike, da se jih je lahko Google malo bolje naučil brati, sedaj bi rad ponovil vajo z Like gumbom.
Tole je spet diverzantska akcija By Google. Po mojem gre tu bolj za to, kaj imam rad jaz kot uporabnik, kot pa da bi ostalim pomagal do boljših rezultatov, le tako mi bo lahko Google lažje prodal nove adidaske ali pa nov iPAD, 16 po vrsti.
Ni komentarjev:
Objavite komentar