sreda, 3. februar 2010

Bounce rate - Stopnja zapustitve spletne strani; Google Analytics 2. del

Bounce rate - Stopnja zapustitve spletne strani

Tudi "Zapustna stopnja" je kazalec s katerim se meri delež spletnih obiskovalcev, ki so obiskali samo eno spletno stran. Se pravi, obiskovalec je prišel na vaše spletno mesto, vendar je to tudi zapustil, ne da bi ogledal še kakšno drugo vašo stran. Meri se v odstotkih, kjer je 100% najslabše, medtem, ko je bližje 0% najboljše, saj pomeni, da so si obiskovalci ogledali še kakšno drugo vašo stran, ne samo tisto na katero so 'prileteli' (landing page).

Vendar tudi visok Bounce rate odstotek sam po sebi ne pomeni nujno slabo. Primer, prodajate hruške in obiskovalci so prišli točno na vašo stran, kjer jih prodajate in so vsi podatki, ki jih potrebujejo, telefonska številka, obrazec za naročilo, cena, slike in količina. Obiskovalci vsi po vrsti zapustijo spletne strani, kar pomeni 100% Bounce Rate, vendar imajo tudi vse podatke, ki jih potrebujejo, da naročijo vaše hruške. Vi medtem morda že veselo pakirate in pošiljate hruške naokoli.

Bounce Rate sam po sebi ni nikoli zadosten podatek. Vedno ga je potrebno gledati v povezavi z drugimi podatki, še posebej s časom, ki ga obiskovalci preživijo na straneh ter na katerih straneh preživijo največ časa.

>> na temo Statistika obiska spletne strani - Google Analytics, 1. del

2 komentarja:

  1. Zelo zanimivo in poučno za vse, ki se ne spoznamo tako dobro, vendar že koristimo (ali pa še bomo) tovrstno statistiko.

    Dobrodošlo je še kaj na to temo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo ja, sam prevodi so mal hecni. Zapustna stopnja.

    OdgovoriIzbriši