torek, 1. september 2009

Postopek izdelave spletne strani

Postopek izdelave spletnih strani se sestoji iz 5 glavnih točk.





1. Izdelava unikatne grafične predloge spletnih strani

Na podlagi želja in priporočil stranke se naredi unikatna grafična predloga spletnih strani. Pri grafičnem oblikovanju spletne predloge se uporabijo vse dolgoletne izkušnje pri izdelavi strani. Grafično oblikovanje je prepuščeno šolanim oblikovalcem. Na spletni predlogi je razvidno ogrodje spletnih strani, tip oz. font pisave, meniji, zgradba podstrani, nosilne slike dejavnosti, barvna shema.


2. Razrez designa, oblikovanje ogrodja v HTML oz. CSS kodi

Po potrditvi unikatne predloge s strani stranke, se pristopi k razrezu predloge. Uporabljajo se najnovejša grafična orodja in tehnike, da so spletne strani čimbolj enostavne, logične, da ni nepotrebne navlake in da je prostor za kasnejšo optimizacijo spletnih strani. Predvidi se morebitno kasnejše dodajanje novih strani.



3. Razvoj spletne strani, kreiranje baz, podatkovnih tabel, vnos podatkov

Na testnem naslovu stranka lahko spremlja izdelavo internet strani v živo. Poda svoje komentarje, želje, manjkajoče materiale. Grafične gradivo, morebitne fotografije za galerijo, tekste, ... Izdelovalec spletnih strani, ki je dodeljen stranki je z njo ves čas v kontaktu. Dnevno pošilja zapis o poteku del in popis manjkajočih materialov. Izdelovalec je s stranko ponavadi do konca. Po potrebi, zahtevnejše spletne strani, pa k projektu pristopi več izdelovalcev. Čas izdelave je odvisen od tega, kako hitro stranka dostavlja materiale.

4. Testiranje in objava spletnih strani

Pri sami izdelavi internetnih strani se sproti testira in preverja pravilnost vnešenih podatkov, slik, naslovov, povezav, tekstov. Temeljita analiza se napravi tudi na koncu, ko je spletna stran tik pred objavo in se jo poda v dodatno piljenje, kjer se poleg analize opravi tudi splošna optimizacija spletnih strani, ki je brezplačna in všteta v ceno. Ko je preverjeno, da so podatki pravilni, se spletne strani objavi oz. vpiše v spletne imenike in spletne iskalnike.


5. Aktivnosti po objavi strani

Tudi po zaključku projekta se aktivnosti ne nehajo, ampak se spletne strani sproti spremlja. Preverja se število obiskovalcev in njihova "kvaliteta", saj tudi vsak obiskovalec ni dober. Ni dovolj, da samo zaide na vaše strani. Od tega morate tudi nekaj imeti. Kakor kupec v fizični trgovini, ni dovolj, da samo pride in vam ukrade čas, da je efekt mora tud nekaj kupiti, poslati povpraševanje, poklicati, ...



Za stranke, ki si želijo se lahko opravijo tudi dodatne storitve spletnega marketinga.

Ni komentarjev:

Objavite komentar