četrtek, 10. marec 2011

Facebook like button

facebook like button
Zadnjih 13 izdelanih spletnih strani, z izjemo ene starejše stranke, imajo vse Facebook like buttone, nekateri celo Twitter ali Blogger. Pač je postalo popularno in moderno. Včasih tudi mašilo na spletni strani, da dizajnersko in grafično ne tako lepo stran malce polepša. Facebook, Twitter, Blogger so pač blagovne znamke, ki so vsem dobro znane in smo nanje navajeni, zato zgledajo na spletni strani zelo privlačno.

Zanimivo iztočnico mi je dal sodelavec z vprašanjem, zakaj speljemo ljudi proč od spletnih strani, na Facebook? Ne, ... ni zato, ker so strani grde:) Že res, da je na Facebooku interakcija z ljudmi in potencialnimi kupci, pa vendar, vsaj večina se gre na Facebook zabavat, tako ali drugače, prebrat kak trač, poklepetat s 'prijatelji' iz osnovne šole. Ne želi si, da bi mu nekdo spamal z reklamo in posiljeval z vabili na vodka party čisto na drug konec Slovenije. In kar je popularno ni nujno tudi dobro. Verjetno se še spomnite, ko je bilo moderno imeti na spletni strani števec. Po možnosti tistega, ki je na vsak refresh brskalnika zabeležil 'nov' obisk. Če danes najdemo kakšno takšno stran, se zgražamo, bo podobno tudi čez par let s povezavami like na Facebook?

5 komentarjev:

  1. hja trenutno je tudi tako, da tile gumbi pripomorejo k optimizaciji (v širšem pomenu) za Google - primernost takega gumba je pa odvisna od same vsebine strani

    p.s.
    buttone - ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo dvomim, da like gumb pripomore h kakršnikoli optimizaciji. Sploh ni dokaza, da like gumb pripomore k višji uvrstitvi v Googlu. Razen novičarskih portalov, kjer prejemaš novice prek FBja, je prav smešno da ima danes vsaka spletna stran svoj FB profil... Ne verjamem pa tudi, kot je avtor teme omenil, da reklame imajo kakšen učinek, da med tem ko si na FBju, da malo poklepetaš s prijatelji, da ti nekdo posiljuje reklamo čistilnega servisa!? Sem pa tudi trdno prepričan, da tiste naše povezave na FBju nimajo nobene vrednosti v Googlu.
    Torej, vse kar mi počnemo s temi like gumbi, FB ikonami itd. je to, da mi sami pomagamo pri optimizaciji samega Facebook-a!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam. Ljudje gredo na Facebook zadovoljiti voajerja v sebi, da vidijo kaj počenja lepa soseda, kje so stari sošolci, prijatelji, ... podjetja pa smo se priklopila poleg in utrujamo z reklamami, postanimo prijatelji in feni, nagradnimi igrami, itd. Vprašanje kolikšen je odziv takšnega reklamiranja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nismo še prav dojeli, da FB povezave in okraski po mojem mnenju škodijo kvalitetni in dobro najdeni spletni strani. Se kr strinjam z zapisanim, da ljudi odpeljemo stran od vsebine. Kilk na FB, klik na simpatično slikico dekleta in že ne vemo več kje smo bili :). Po moje ni daleč trenutek, ko bomo vse te zadeve umikali s spletnih strani tako kot smo števce.

    OdgovoriIzbriši
  5. Morda res škodijo. Googlu verjetno ni všeč, da vse poti vodijo na Facebook.

    OdgovoriIzbriši