Eden najpomembnejših elementov internet strani so slike. Slike najprej pritegnejo naše zanimanje, šele potem se osredotočimo na vsebino in tekst.
Primer 1:
Najbrž se vam je tako, kot še 99,9% ostalim pogled najprej ustavil na lepotici levo. Šele potem se oko sprehodi po naslovih, menijih ter ostalih "nepomembnih" rečeh. To je poseben primer, v blogu si lahko dovolimo takšno pritegovanje pozornosti, če bi bila to stran podjetja, ki se ukvarja z neko dejavnostjo, pa bi taka slika kvečjemu škodovala, saj ne prikaže realnosti stanja oz. dejavnosti s katero se ukvarjate.
Obiskovalec, ki takoj zapusti prizorišče, se pravi vašo spletno stran, je slabši, kot obiskovalec, ki ga sploh ni, saj s tem, da je takoj zapustil spletne stran, daje internetim iskalnikom google, yahoo, najdi,si pomembno informacijo, da vaša stran za to kar je iskal, ni relevantna. To pa si seveda nihče ne želi.
Ravno zato mora biti takoj razvidno s čim se ukvarjate. Prodajate rože ali vgrajujete kamine? To pa dosežete tako, da uporabljate fotografije, ki se nanašajo na vašo dejavnost.
Obiskovalec, ki takoj zapusti prizorišče, se pravi vašo spletno stran, je slabši, kot obiskovalec, ki ga sploh ni, saj s tem, da je takoj zapustil spletne stran, daje internetim iskalnikom google, yahoo, najdi,si pomembno informacijo, da vaša stran za to kar je iskal, ni relevantna. To pa si seveda nihče ne želi.
Ravno zato mora biti takoj razvidno s čim se ukvarjate. Prodajate rože ali vgrajujete kamine? To pa dosežete tako, da uporabljate fotografije, ki se nanašajo na vašo dejavnost.
Ni komentarjev:
Objavite komentar