Copywriting, namenjen promociji in prodaji, je veščina, ki producira besedila z namenom promocije produktov, idej, podjetja, storitev. Pri nastajanju besedila mora biti tekstopisec osredotočen na skrbno izbiro besed ter na konstrukcijo besedila na način, ki bo prepričal bralca, da stori določeno dejanje.vir: http://pisanje-besedil.blogspot.com/
Blog izdelava spletnih strani je namenjen podajanju uporabnih informacij in nasvetov, ki so v pomoč pri izdelavi in nadgrajevanju spletnih strani. Namen bloga je na enem mestu združiti uporabne informacije in zagotavljati zanimive vsebine.
torek, 26. januar 2010
Pisanje besedil za spletne strani - Copywriting
Izdelava spletnih strani je postala danes tako kompleksen projekt, da ga posameznik sam težko kvalitetno izpelje.
Zakaj je temu tako?
Poleg grafične izdelave unikatne podobe spletne strani, razreza strani v kodo, vnosa vsebin na spletno stran, kakovostnih fotografij, o postopku izdelave spletne strani je že bilo govora v eni starejših objav; se čedalje bolj uveljavlja tudi tekstopisje oz. profesionalno pisanje besedil za spletne strani.
Za kvalitetne spletne strani potrebujemo tudi kvalitetne vhodne materiale. Grafično zasnovo, fotografije in seveda tekste. V svetu in tudi pri nas se vse bolj uveljavljajo profesionalni pisci promocijskih tekstov oz. copywriterji.
Zakaj zaupati pisanje tekstov profesionalcem?
Razlogov je več. Najpomembnejši je "sigurno", da moraš biti za pisanje profesionalnih tekstov in vsebin, pismen. To ne pomeni, imeti voljo in željo pisati, ampak biti šolan posebej za to. Pri izdelavi internet strani je kar nekako pravilo, da tekste in vsebine pišejo izdelovalci spletnih strani sproti. Si predstavljate, da vam npr. zobozdravnik mimogrede, ko vam popravlja zobe 'zrihta' še frizuro? Težko ne?
Zato je potrebno imeti, za uspešne in učinkovite spletne strani, ki bodo služile namenu in prinašale dobiček tudi kvalitetne vsebine in tekst.
Avtor
1A
Oznake:
copywriting,
pisanje besedil,
tekstopisje
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Zdi se mi, da se marsikdo ne zaveda, da razlika med vrhunsko in povprečno izdelano spletno stranjo oziroma med profesionalno in povprečno napisanim tekstom dejansko obstaja, saj igra glavno vlogo v potrošniški družbi denar. Se pravi, ni važno, da je kvalitetno, važno, da je poceni (sploh ne velja samo za to vrsto storitev).
OdgovoriIzbrišiVendar tisti, ki se kljub vsemu pustijo prepričati in se odločijo za nekaj boljšega in kvalitetnejšega, spoznajo, da imajo dolgoročno veliko večje koristi.
Še vedno pa je vse skupaj stvar izbire :)
Glede na to da podjetje (lastnik spletne strani)samo najbolje pozna svoje stranke in trg oziroma dejavnosti v kateri poslujejo, je po mojem mnenju najbolje da si podjetje samo napiše besedila.
OdgovoriIzbrišiTo je seveda logično vsakemu podjetju, ki ima kolkor tolk urejen marketing. Ti namreč ne bodo enega izmed pomembnejših elementov (internetnega) marketinga prepuščali drugim.
Vendar imam občutek, da so taka podjetja redka, še posebej med malimi in srednje velikimi podjetji, medtem ko se večini s.p.-jev o marketingu niti ne sanja ne. : )
Seveda lahko besedila napišejo tudi "izdelovalci spletnih strani" ali copywritterji, vendar je za kvaliteto končnega besedila potreben čas in denar.
Tudi ti namreč morajo spoznati kupca in trg preden so zmožni napisati oziroma napišejo nekaj kar bo dejansko služilo svojemu namenu oziroma prinašalo željene rezultate.
Hitro in poceni tukaj torej ne bo šlo skozi. : )
Se strinjam mijagi, da vsak najbolje pozna svoje stranke. Vendar smo včasih sami s sabo preveč obremenjeni in je zato bolje, da prepustimo te zadeve drugim.
OdgovoriIzbrišiStranke znajo reči celo tako, to pa niso moje slike. Že res, samo obiskovalci spletne strani ponavadi tega ne vemo. Razen, če res niso očiten 'shutterstock'.
Tko, da js sm zato, da se teksti prepustijo profesionalcem.