torek, 9. februar 2010

Keywords - Ključne besede, 5.del

Keywords - Ključne besede

ključne besede
Ključne besede so besede ali besedne zveze - fraze po katerih so vas vaši obiskovalci našli v spletnih iskalnikih in prišli na vaše spletno mesto. To je zelo pomemben podatek, saj so obiskovalci, ki so prišli na spletno stran po ključni besedi, potencialni kupci ali uporabniki vaših storitev. Zakaj? Zato, ker so iskali točno to, kar vi ponujate. Če ste vinska klet in prodajate vino, obiskovalci pa so vas našli preko besede kozarec, je malo verjetno, da bodo kupili vino. Se zgodi, vendar taki obiskovalci so redki.

Predvsem je obisk na podlagi ključnih besed pomemben z vidika, ali imamo sploh vpisane prave ključne besede za našo dejavnost in artikle. Kot že rečeno, kupci, ki so slučajno poguglali na vašo stran, niso pravi kupci.

Podatek po katerij ključnih besedah so vas vaši obiskovalci našli je pomemben v povezavi s časom in zapustno stopnjo. Več časa, ko si ogledujejo vaše strani, bolj je verjetno, da ste jih s svojimi vsebinami pritegnili. Seveda pa je tu pomemben tudi Bounce rate ali Zapustna stopnja. Če imate veliko obiska, ključne besede so pravilno nastavljene, Bounce rate pa je kljub vsemu velik, je verjetnost, da vaša spletna stran ne prepriča. Najbrž ste že kdaj prišli na kakšno spletno stran, kjer tudi po 3 - 4 klikih še vedno niste vedeli za kaj se gre oz. kaj sploh prodajajo? Zasnove takih spletnih strani se je potrebno izogibati. Vaša spletna stran mora že takoj na začetku nakazovati kaj prodajate.

>> na temo Statistika obiska spletne strani - Google Analytics, 1. del

Ni komentarjev:

Objavite komentar