Obiskovalci spletnega mesta se delijo na Visitors ter Unique Visitors. Seveda je pomembnejši podatek Unique - Unikatnih obiskovalcev, saj delež obiska pripada tudi nam samim, našim zaposlenim, mama, sestram, konkurenci, itd. Veliko število različnih obiskovalcev še ne pomeni nujno tudi uspešne strani. Poznam stranko, ki ima samo 300 zvestih kupcev svojih storitev in je izredno uspešna. Vendar o teh 300-ih ve sve. Tudi kdaj si umivajo zobe in s kom hodijo spat, tako da sam podatek o številu obiskovalcev ne pove vsega.
Še bolj postanejo smešne razne reklamne kampanje podjetij za optimizacijo spletnih strani, ki se radi pohvalijo, da so za 618% povečali obisk spletne strani. Ja, ampak kakšni so ti obiskovalci. So potencialne stranke ali le tisti, ki dvigujejo Bounce rate? Sedaj vemo, kaj to pomeni.
Podatek o številu obiskovalcev je potrebno gledati v povezavi s časom, ki ga preživijo na straneh, koliko strani so si ogledali in katere. Morda še najvažnejši podatek, kako so prišli na vašo spletno stran. Primer: če prodajate hruške, obiskovalec pa je prišel na vaše strani preko besede: drevesa, je malo verjetno da je potencialna stranka. Verjetneje je, da išče drevesnico.
>> na temo Statistika obiska spletne strani - Google Analytics, 1. del
Ni komentarjev:
Objavite komentar