Zadnjič sem bil z dolgoletno stranko na pogovoru za posodobitev spletne strani. Že to, da nam v teh časih, ko je ponudba za izdelavo spletnih strani, tako široka, zaupa, je dovolj zgovoren podatek. Sicer pa, zakaj nam tudi nebi, sa je na Googlu prva za svoje ključne besede, kar je plod dolgoletnega dela in izkušenj.
Ko me je spraševala, kako bomo pa to rešili, kakšne bodo pa fotogalerije, kako je z menjavanjem slik na osnovni strani, bo možno dodati zemljevid kako do nas? in sem vsako vprašanje podkrepil s konkretnim primerom številnih izdelanih spletnih strani, sem videl šele vso širino in moč naših referenc. Sam sem bil poleg pri več kot 100 projektih, tako pri zasnovi, razrezu, kot sami izdelavi ter optimizaciji spletnih strani.
Kam pelje ta objava se sprašujete? Ko se odločate za spletno stran, si oglejte reference podjetja, ki vam bo spletno stran izdelalo. Delujoče reference, kaj to pomeni smo zvedeli tule >>.
Najpristnejša in efektivna je referenčna lista, kajti dobro opravljeno delo je najboljša reklama, vse ostale reklame in promocije podjetij so zgolj odvisne od finančnih sredstev. Zadovoljna stranka pa je najcenejša in najučinkovitejša reklama za podjetje, poleg tega pa ti je nihče več ne more speljati, sa ima zadovoljstvo za dobro opravljeno delo večjo težo kot sama cena celotne izdelave. Cena resnično pogojuje kvaliteto. Tudi v našem podjetju se je zgodila take vrste neumnost, vse se je vrtelo okoli denarja vendar kasneje se ti vse vrne kot bomerang, malo denarja še manj muzike.
OdgovoriIzbrišiTo, da ti je nihče ne more speljati ravno ne drži. Je pa res, da nezadovoljno stranko ne zadrži nobena pogodba, četudi je sestavlja odv. Čeferin.
OdgovoriIzbriši