Vsak svojega konja hvali. Kaj pa, če jahaš oba? Potem daš lahko najboljšo oceno kateri konj je boljši. Izdelovalci spletnih strani bodo hvalili optimizacijo, vsaj tisti, ki jo izvajajo učinkovito. Optimizerji strani ravno tako. Oglaševalci pa bodo hvalili Google Ads-e. Čeprav se dogaja, da nekdo oglašuje vrhunsko optimizacijo spletnih strani, celo zadovoljne stranke pričajo o tem, sam pa za svojo ključno besedo tiči nekje na 4-5 strani Googla. Mu zaupati?
Če se odločate med enim ali drugim je seveda boljša izbira optimizacija strani, saj deluje na daljši rok. Strošek je ponavadi enkraten in ga plačate le po učinku. Medtem, ko Google AdWords delujejo trenutno, dokler plačujete imate obisk, ko prenehate plačevati je z obiskom konec.
Dejstvo pa je, da morate biti prisotni na obeh frontah. Najprej morate imeti stran dobro optimizirano, saj je obisk po naravni poti z iskalnikov največ vreden. Vendar je ta postopek malce dolgotrajnejši, potrebno je vložiti več truda, ki pa je čez nekaj časa poplačan. Konca optimizacije tako in tako ni, saj je to postopek, ki se nikoli ne konča.
Prednosti optimizacije so kot rečeno:
- učinek na daljši rok
- enkratno plačilo za storitev
- manjši finančni vložek
Pri Google zakupu ključnih besed pa se, za razliko od dolgotrajnejše optimizacije, stvar začne odvijati takoj. V roku 10 minut lahko že prodajate svoje izdelke ali storitve na spletu. Več o tem kako to storiti. Ker ste zaradi boljše optimizacije strani primorani title spletne strani urediti tako, da ga bo imel rad Google, je pri oglasih to ravno obratno. Title oz. naslov oglasa mora biti všeč osebi, ki išče vašo storitev ali artikle.
Prednosti Google AdWords sistema:
- takojšen odziv na oglase
- oglase lahko poljubno pišete, vsaj v okviru Googlove politike izbora besed in znakov
- enostavno izmerljiv učinek oglaševanja
- kontrola stroškov
Za maksimalen učinek je potrebno imeti dobro optimizacijo spletne strani in tudi oglaševati na Googlu. Le tako lahko pokrijete vse vaše potencialne kupce na spletu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar