Pri Googlu se zelo nabriti. Sicer tudi ne bi bili tam kjer so. Predogled spletnih strani deluje samo za naravne rezultate. Ko se bomo na predogled strani navadili, bomo hoteli videti tudi ostale ponujene rezultate, in ti so plačani oglasi, te pa bomo seveda morali klikniti, če jih bomo hoteli videti.
Kot bi si kdo pri Googlu postavil vprašanje. Kako še več zaslužiti z oglasi oz. kako primorati uporabnike, da še bolj posegajo po ponujenih oglasih. Saj večina, če res nismo p**** oglasov ne klikamo kar tako, brezveze, so pa tudi tu pa tam voluharji, ki z veseljem nabijajo klike. Ker Google apriori ne upošteva samo en klik iz istega IP-ja v 24 urah, se lahko zgodi, da vam kdo "nabija klike". Od tu je lahko tudi razlika v številkah pri Google Ads-ih in unikatnih obiskovalcih preko Google statistike. Saj je nekdo unikaten obiskovalec lahko le enkrat, medtem ko vam lahko parkrat poklika oglas. Uraden odgovor Googla se glasi:
"Google closely monitors all clicks on Google AdWords ads to ensure that there is no abuse of the program. This includes analyzing all clicks to determine whether they fit a pattern of fraudulent use intended to artificially drive up an advertiser's clicks. Google's proprietary technology automatically distinguishes between clicks generated through normal use by users and clicks generated by click spammers and automated robots. As a result, we're able to filter out clicks you don't want and ensure they don't show up on your reports or bills."
Na kratko. Delamo na tem in če se vam zdi, da vsi kliki niso pravi, nam to javite. Itak!
Ni komentarjev:
Objavite komentar