Spletne strani imajo na iskalnikih, predvsem Googlu, nehvaležno bitko za pozicije. Od dneva, ko domeno registriramo, jo namestimo na strežnik in nanj naložimo vsebine, pa do prvih pozicij na iskalniku, je pot dolga, posuta s padci in nenehnim sprotnim učenjem. Vsem se nam zdi, da vemo kaj deluje na Googlu, dejansko pa to ne ve nihče. So pa vseeno rezultati tisti, ki stojijo za nami.
Tako, kot je pot v iskalnikih dolga, tako je lahko padec iz SERP-a, rezultatov na Googlu, nenaden in zelo boleč. Ravno danes sem naletel na dve spletni strani. Da ne bo pomote, obe izredno lepi na pogled, a izdelani malo manj lepo. Prva, celo naša bivša stranka, ki je bila za dve svoji glavni ključni besedi prva na Googlu, pa si je želela malo sprememb in je odšla. Najprej je bil padec majhen, pozicija ali dve. Ob prenovi strani pa je spletna stran enostavno odletela iz iskalnikov. Kaj je aronija?Pač, slaba prenova.
Drug primer je stran iz panoge, kjer je bitka izredno ostra. Stran lepa, navigacija in ostalo pa tako zmedeno, da se tudi spletni pajki na strani ne znajdejo dobro. Očiten je tudi padec na Googlu. Verjetno je danes ob predstavitvi nove strani panika v podjetju, pa ne zaradi količine povpraševanj, ampak zaradi pomanjkanja le-teh.
Če bi želeli prenoviti vašo spletno stran na pravilen način in ohraniti ter celo dvigniti pozicije na Googlu, izpolnite kontaktni obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili z ugodno ponudbo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar