sreda, 5. maj 2010

Kako nastajajo reklamni slogani?

Reklame, oglasi in rumeni tisk nas učijo, da si slogane za večino spletnih strani izmišljujejo marketinški guruji med brainstormanjem ob kakšni kavici v prijetnem ambientu lokala ob Ljubljanici. Izkušnje pa govorijo drugače.

pisanje reklamnih sloganov
Razlika je v tem, da se guruji znajo prodati oz. da znajo svojo storitev dobro prodati. Kar je na koncu koncev tudi edino merilo in zato, fantom kapo dol, kot bi rekel Katanec.

Resnica pa je nekje vmes. Polovica sloganov, reklamnih pasic, nastaja kar v glavah oblikovalcev. Izdela se letak, brošura, podoba spletne strani in ker je ponavadi potrebno 'mašilo', oblikovalci napišejo nek slogan. Ponavadi ta tudi ostane. Ali je to dobro ali ne, je drugo vprašanje. Sam sem mnenja, da ne, saj ne moremo biti enako dobri za vse, tako oblikovanje, kakor tudi pisanje tekstov in sloganov. Dober oblikovalec ni nujno tudi dober tekstopisec. Ravno zato, je še kako dobrodošla spletna stran pisanje sloganov, ki prinaša nov in svež veter na področju pisanja besedil in tekstopisja.

Le upamo lahko, da bodo imeli posnemovalce in da se bo kvaliteta besedil na spletnih straneh dvignila, kajti slovenski uporabniki smo še posebej kritični do slabih tekstov in besedil in si zaslužimo boljše, lepše in bolj domiselne tekste.

Ni komentarjev:

Objavite komentar