ponedeljek, 6. september 2010

Podvojena vsebina - optimizacija spletnih strani, 6. del

O podvojeni smo pisali že v objavi Podvojena vsebina na spletni strani. Več kot očitno je, da je duplicate content le mit, tako kot je vanj podvomil že Mijagi v komentarju pred časom. Iskalniki danes s težavo ločijo kaj je resnično duplicate content in kaj je ista vsebina po ostalih socialnih omrežjih, kot so Digg, Stumbleupon, Reddit, Facebook, Blogger, Wordpress, itd.

Google morda bolj pazi kaj bo serviral kot rezultate na domeni Google.com, kar pa se tiče iskanja na Google.si smo priča številnim dvojnim rezultatom, kjer je celo ista vsebina na različnih domenah in ni kaznovana. Se pravi, da iskalniki kljubvsemu ne kaznujejo podvojene vsebine. Tudi na naših testnih straneh smo opazili, da vsebina, ki je očitno popolnoma enaka ni sankcionirana s strani iskalnikov.

Vseeno se je dobro izogibati podvojenim vsebinam. Zakaj? Ker nikoli ne veš, kdaj bodo iskalniki posodobili parametre in se hitro lahko znajdeš kje na black listi.

2 komentarja:

  1. Wordpress ni socialno omrežje ;)

    glede podvojene vsebine je pa tako, da če je naokoli en kup ostale kode potem jo iskalnik težje zazna kot podvojeno vsebino, pa tudi če je dobesedno kopirana skupaj z urejanjem (buld, italic...) ipd.

    se jo je pa definitivno za izogibat ker nikoli ne veš kdaj jo zazna

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, ni res. Čeprav ob vsej interakciji, ki jo omogoča, komentarji, like, share, ipd, že skoraj konkurira klasičnim socialnim omrežjem.

    OdgovoriIzbriši