Kako takim 'podjetjem' konkurirati? Strankam, ki vse gledajo skozi denar, je težje razložiti razliko, zakaj lahko določena spletna stran stane 0 EUR pa tudi vse do 1.000 EUR, za malo boljšo predstavitveno spletno stran. Tako kot Mercedes ni 'fičo', tako se tudi spletne strani med seboj razlikujejo. Bistvena razlika pa je predvsem v podpori, ki ste jo pri podjetjih, ki se s tem resno ukvarjamo, deležni. Medtem, ko vas bo 'one man band' po zaključku brezplačne izdelave spletnih strani postavil na stranski tir, se pri resnih podjetjih stvari šele dodobra začnejo. Zaključek izdelave je šele začetek dobrega sodelovanja, ne pa konec. Kajti, šele takrat se začnejo aktivnosti, ki bodo vašo novo spletno stran, postavile na internetni zemljevid.
V to, kaj vse zajema te dodatne aktivnosti, se ne bi spuščal, ker je to naš 'know-how', ki so ga deležne vse naše stranke. In za njih je pomembno le to, da v svoji branži rangirajo pri vrhu. Ker vsako od naših strank za njeno ključno besedo prikazuje na prvi strani Googla in jih je enostavno preveč, jih ne bom našteval. Strankam tudi ni pomembno, kako mi to dosežemo, pomemben je le rezultat. Tako, kot mene ne zanima, kako in s kakšnim ključem mi je vulkanizer zamenjal pnevmatiko, podjetje zamenjalo okna, pomembno je le, da se vrti in da je varno pričvrščena.
Konkurenčno podjetje ima zelo dobro razloženo razliko med študentom in ekipo, ki se ukvarja z izdelovanjem strani. Že po sili razmer, študent ne more konkurirati profesionalni ekipi za izdelovanje spletnih strani. Čas, nedosegljivost, neresnost, neizkušenost, sistemska podpora (strežniki, registracija domen, gostovanje, ...) in vzdrževanje internetnih strani.
Namig: Oglejte si referenčno listo podjetja, ki vam bo izdelalo spletno stran. Če med referencami na najdete, ničesar kar bi vam bilo všeč, ali pozor! če referenc sploh ni, iščite drugje. Razen, če ne želite biti edina referenca, kar pa tudi ni vzpodbudno.
Ni komentarjev:
Objavite komentar