torek, 20. april 2010

Orodje za optimizacijo spletne strani

optimizacija spletnih strani
Uporaba orodij za optimizacijo spletnih strani se je razpasla kot gobe po dežju. Še posebej taka orodja ljubijo marketinški guruji ter mladi nadobudni izdelovalci spletnih strani. Ker je za prve opravičilo, saj optimizacija zanje ni primarno področje delovanja, ga za ostale ni.


Pomankljivosti orodij za optimizacijo spletnih strani
To je samo moje mnenje, vas bom pa za mnenje vprašal na koncu članka. Prvo, majhno, a zelo pomembno dejstvo je, da vsa ta orodja delujejo na principu angleškega jezika. Zakaj je to pomembno? Zato, ker angleščina v prvi vrsti ne pozna dvojine, drugo pa ker ima težave s šumniki in ne pozna zakonitosti slovenskega jezika.

Naslednja težava, ki se pojavi ob pregledovanju spletne strani s pomočjo 'robotov' je, da vsa orodja delujejo na principu predvidevanja, kaj naj bi stran predstavljala. Stranke pa si ponavadi želijo, da se stran optimizira za več kot le eno ključno besedo in še te si ponavadi niso sorodne. Bom podal primer: rabljena mehanizacija Če iščete to ključno besedo vam bo našo stranko na Googlu prikazalo na vrhu. Nekaj jih celo oglašuje na to ključno besedo, se pravi, da je to kar dobro iskana besedna zveza in je konkurenca močna. Vendar, ko to isto spletno stran 'vržete' v robota, ki naj bi ocenil kako je stran optimizirana, doseže tele rezultate.

optimizacija spletne strani
Stranka je slabo optimizirana! Saj to kaže orodje. Takih 'napadov' na naše stranke je kar nekaj, več o tem kdaj drugič, vendar kako je potem mogoče, da jo za njeno ključno besedo prikazuje na prvem mestu?!! Izkušnje, nekaj kar se robot ne more naučiti. Primer je bil že Deep blue ter šahovske partije, kjer je računalnik v sekundah preračunaval vse možne pozicije, a na koncu je zmagal človek. Zakaj? Zaradi izkušenj in intuicije. Robot ne more vedeti, kako se stranke obnašajo, ko iščejo določene besede, kaj jih motivira, zakaj se tako obnašajo, kot se, kadar iščejo na spletnih iskalnikih.

Da ne bom delal reklame nekomu, ki si je ne zasluži, ga ne bom omenjal. Omenim samo tole, da taisti 'strokovnjak' na pogramu za pregledovanje meta tagov, dosega rezultate 100%. Slika spodaj, vendar ga za njegovo ključno besedo kaže šele na 8 mestu. Vendar je strokovnjak. Verjetno se je sam tako oklical. Skratka, ne zaupajte robotom in kvazi strokovnjakom, edino kar velja in šteje so organski rezultati na iskalnikih. Te pa tako in tako lahko preverite sami, brez pomoči robotov.

meta tagi

3 komentarji:

  1. Poglej. ce bi si ta strkovnjak naredil vsaj 50 novih, ustreznih, kvalitetnih, backlinkov z klj. besedami v anchor textu bi "nabrisal" tvojih 3000 backlinkov za 1ainternet stran:). Vsak mesec bi dodal še cca novih 50, itk po istem principu, z tremi, štiri verzijami anchor texta, da stvar zgleda malenkost bolj naravno ... in voila.

    Tud ti si rabu dost casa da je zadeva na takmu mestu k je. Drugmu u tko kompetentni stroki bi pa za takole organic zadevo zaracunov 1000 al 3000 evrov ? Umes pa se sam placov pol tega dnarja za ustrezne backlinke :P

    Stavm da te tale strokovnjak k ga tkole tlacs u nch po takmu principu povoz k za salo vsaj na google-u.

    OdgovoriIzbriši
  2. Poglej. ce bi si ta strkovnjak naredil vsaj 50 novih, ustreznih, kvalitetnih, backlinkov z klj. besedami v anchor textu bi "nabrisal" tvojih 3000 backlinkov za 1ainternet stran:). Vsak mesec bi dodal še cca novih 50, itk po istem principu, z tremi, štiri verzijami anchor texta, da stvar zgleda malenkost bolj naravno ... in voila.

    Tud ti si rabu dost casa da je zadeva na takmu mestu k je. Drugmu u tko kompetentni stroki bi pa za takole organic zadevo zaracunov 1000 al 3000 evrov ? Umes pa se sam placov pol tega dnarja za ustrezne backlinke :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Težko podam odgovor na tako čuden komentar.

    OdgovoriIzbriši