ww.facebook.com ali kako pripeljati obisk na spletno stran? Pripeljati obisk na spletno stran, ni problem. Trikov, kako to doseči je več. Eden je lahko tudi uporaba slovničnih napak.
Spomnim se, kako dolgo sem sam tipkal najid.si ali pa gogole.com. Ker nas je takih ogromno, so podjetja pokupila vse domene z napakami, gooogle, gogole, gogle, vse to vas vodi na isto stran, ki je google.com. Podobno je storil facebook.com in vsi večji igralci na spletu. Kako to izkoristiti? Domen za pokupit več ni, lahko pa takole kot tale naša objava. Z uporabo slovničnih napak. Vendar se pojavi problem. Kaj s takim obiskom početi? Že res, da število obiskovalcev narašča, vendar pa nekdo, ki je iskal facebook, se ne bo zadovoljil kar tam z nekim blogom. Tak obiskovalec se bo po vsej verjetnosti takoj obrnil, kar zna biti še slabše, kot da ga sploh ni bilo. Saj se s tem veča Bounce rate, zapustna stopnja vaše strani. O tem je bilo več povedanega na tej povezavi.
Večja IT podjetja, kot so Google, Twitter, Facebook
Obisk spletne strani ni vse. Bolje je imeti nekaj zadovoljnih strank in o teh vedet vse. Kaj jejo, kdaj hodijo spat, kaj imajo radi in česa ne. Le tako jim lahko ponudite točno to, kar si želijo. Dobra knjiga o tej temi je Psi prodaje. Preberite jo in izvedeli boste kakšen pes prodaje ste vi. Za uspeh ni nujno biti pitbull!
Še ena navezujoča se Facebook novica :S Redko najdem še kakšno IT novico, ki se ne navezuje na FB... Sploh pa da ne omenjam 24ur in DNE od Slowwwenia, ki sploh več ne znajo pisat o čem drugem razen Facebooku. Če dobro razmislimo FB sploh ni prinesel kakšnih sprememb v IT industrijo, da bi ga toliko omenjali. Po mojem mnenju vse takšne članke bi moral pisat samo še v revijah Smrklja, Joy ali Cosmopolitan, ker sploh ne spadajo v kategorijo spletnih in IT vsebin.
OdgovoriIzbrišiSe popolnoma strinjam, vendar se žal težko ognemo Facebooku, saj hote ali nehote vedno naletimo nanj.
OdgovoriIzbrišiSe pa Facebook poskuša tudi na področju mailov, bomo videli, kaj bo to prineslo v IT svet.