ponedeljek, 29. november 2010

Kaj storiti pred zagonom spletne strani

Pred zagonom spletne strani, se pravi objavo in prijavo v iskalnike je potrebno ponavadi postoriti še par malenkosti. Spletna stran mora biti končana, napol narejene spletne strani so slabo ogledalo vas in vaših storitev. Tekst v izdelavi pa je nasploh zelo neresen in odbija potencialne stranke. 


Kaj morate poskrbeti pred splavitvijo spletne strani:

1. Poskrbeti, da so vsi Meta elementi na spletni strani
Meta opisi ter ključne besede, Title spletne strani, ki najbolj opisuje vašo spletno stran. Še enkrat, Title je najbolj pomembna stvar za optimizacijo, naj bo skrbno izbran.

2. Slike na strani
Preverite ali so vse slike na strani ustrezno povezane, če delujejo povečave, kjer je to potrebno. Ni je grše stvari, kot manjkajoče slike.

3. Preveriti strani v različnih spletnih brskalnikih
Ja, obstaja jih več. Internet Explorer v vsemi verzijami, 6-ka je še vedno aktualna. Chrome, Mozilla Firefox, ti so pomembni in spletna stran, naj bi v vseh zgledala lepo. Čeprav se za IE 6 počasi ukinja podpora.

4. Slovnične napake
Ena bolj motečih stvari. Spletna stran, ki ima veliko slovničnih napak ne deluje resno. Tudi ne kaže spoštovanja do vaših obiskovalcev, saj se niste potrudili za vsebine, se pravi vam je malo mar za njih.

5. Statistika na strani
Predno stran prijavite v iskalnike Najdi.si, Slowwwenia, Matkurja in še kam, je potrebno namestiti statistiko. Tako boste imeli vedno informacije koliko obiskovalcev se potika po vaših straneh, kako dolgo in kje se zadržujejo.

6. Test uporabnosti spletne strani
Če ste sami delali stran, je dobro, da vam kak prijatelj malo preklika strani glede uporabnosti. So meniji logično razporejeni ali pridem v slepo ulico. Predstavljajte si obiskovalca, ki raziskuje po vaših straneh. Klikanje mora biti užitek in informacije vedno na dosegu roke.

7. Sitemap
Sitemap olajša delo iskalnim pajkom, da vaše nove spletne strani, hitreje, bolje in natančneje prebere in potem ustrezno zlista med iskalnimi rezultati.

8. Delujoče povezave
Vse povezave morajo delovati. Se zgodi, da pri starejših straneh pade ven kaka povezava. Vendar nova spletna stran mora imeti vse povezave delujoče. Google ne mara nedelujočih povezav.

9. Validacija kode
Zelo priporočljivo, vendar težje izvedljivo. Preveril prvih 10 izdelovalcev spletnih strani, in nihče nima validirane kode. Razlogi so lahko različni. Flash, javascript, stara koda, ... Več, ko spletno stran popravljamo in prenavljamo, večje so možnosti za napake. Vendar vsaj novo izdelana stran mora biti validirana.

10. Delujoč kontaktni obrazec
Preverite, raje dvakrat, kot nobenkrat, ali kontaktni obrazec deluje. Prihajajo maili na pravi naslov? Saj si ne želite, da bi vam stranke pošiljaje povpraševanja, ki jih vi ne bi dobivali.

Ni komentarjev:

Objava komentarja